Serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor

mun.Dej, str. 1 Mai, nr. 2, jud. Cluj

Cod postal 405200

Telefon: 0264-211790 int.161 Sef serviciu;
int. 162 Evidenta persoanelor; int. 141 Starea civila

E-mail: dej_spclep@cj.e-adm.ro

Programare online

Evidenta persoanelor

Programare online

Casatorii

Evidenta Persoanelor

Program

Primiri si eliberari acte

Luni 8:15-12:00 13:00-16:00

Marti 8:15-12:00 13:00-16:00

Miercuri 8:15-12:00 13:00-18:00

Joi 8:15-12:00 13:00-16:00

Vineri 8:15-13:30

Stare civila

Program

Primiri si eliberari acte

Luni8:15-12:00 13:00-16:00

Marti8:15-12:00 13:00-16:00

Miercuri8:15-12:00 13:00-18:00

Joi8:15-12:00 13:00-16:00

Vineri8:15-13:30

Eliberarea la cerere a certificatului de deces (Duplicat)

Certificatele de deces se eliberează membrilor familiei sau altor persoane îndreptăţite, odată cu întocmirea unui act în registrele de stare civilă – de deces – sau ulterior, pe baza cererii depuse de persoane îndreptăţite.
 


Solicitarea eliberării certificatelor de stare civilă se poate face:
 

1. la primăria care are în păstrare registrele în care au fost înregistrate actele;
2. la primăria locului de domiciliu sau reşedinţă al solicitantului.

ACTE NECESARE

1. Cerere tip, se obţine de la ghişeu sau se descarcă:         

    ► aici - pentru persoana îndreptățită ;

    ► aici - pentru împuternicit,

și se semnează în momentul depunerii;  

2. Act identitate solicitant, original ;

3. Procura specială, în original, după caz;

În procură este necesar să se facă referire, în mod expres, la datele de stare civilă ale persoanei îndreptățite şi faptul că persoana împuternicită reprezintă persoana îndreptățită în vederea ridicării certificatului de deces de la oficiul de stare civilă unde este înregistrat actul. Aceasta poate fi făcută la un notar public (din ţară sau din străinătate) sau la oficiul consular român.(Dacă este făcută la un notar public din străinătate trebuie să fie apostilată sau supralegalizată, după caz, precum şi tradusă şi legalizată).

4. Dovada achitării taxei speciale  (18 lei) - se poate achita la casieria  Primăriei mun. Dej, sau pe platforma ghişeul.ro
 

În cazul în care persoana îndreptățită nu se poate prezenta personal, obţinerea certificatului se poate face prin  Procură specială autentificată de către un notar public în care se va menţiona expres ,,pentru obţinerea certificatului de naştere/căsătorie/deces (după caz) de la starea civilă.
În cazul cetăţenilor aflaţi în străinătate, duplicatul poate fi obţinut de o altă persoană împuternicită prin procură specială notarială apostilată cf Convenţiei de la Haga (în cazul ţărilor semnatare ale acestei convenţii) sau procură specială consulară(eliberată de Ambasada sau Consulatul României din ţara respectivă), în care se va menţiona expres ,,pentru obţinerea certificatului de naştere/căsătorie/deces (după caz) de la starea civilă”

 Condiţii:

Solicitantul să aibă asupra sa un ACT DE IDENTITATE - VALABIL, care poate fi: 

1. Pentru cetăţenii români cu domiciliul în România:
• buletinul / cartea de identitate / cartea de identitate provizorie.
2. Pentru cetăţenii români cu domiciliul în străinătate:

• paşaportul turistic în care să fie menţionat domiciliul în străinătate sau titlu de călătorie.
3. Pentru cetăţenii străini:
• paşaportul turistic (cu viză română – dacă este cazul).
• actul de identitate cu care a intrat în România (pentru cetăţenii membri ai U.E.)
 

 

 

< Inapoi