Serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor

mun.Dej, str. 1 Mai, nr. 2, jud. Cluj

Cod postal 405200

Telefon: 0264-211790 int.161 Sef serviciu;
int. 162 Evidenta persoanelor; int. 141 Starea civila

E-mail: dej_spclep@cj.e-adm.ro

Programare online

Evidenta persoanelor

Programare online

Casatorii

Evidenta Persoanelor

Program

Primiri si eliberari acte

Luni 8:15-12:00 13:00-16:00

Marti 8:15-12:00 13:00-16:00

Miercuri 8:15-12:00 13:00-18:00

Joi 8:15-12:00 13:00-16:00

Vineri 8:15-13:30

Stare civila

Program

Primiri si eliberari acte

Luni8:15-12:00 13:00-16:00

Marti8:15-12:00 13:00-16:00

Miercuri8:15-12:00 13:00-18:00

Joi8:15-12:00 13:00-16:00

Vineri8:15-13:30

ANUNȚ DE MAXIMĂ IMPORTANȚĂ - VALABILITATEA ACTELOR DE IDENTITATE PE PERIOADA STĂRII DE ALERTĂ

Stimați cetățeni,

 

Învederăm în cele ce urmează prevederile art. 4 alin.(5) din Legea nr.55/2020:

 

Extras din  LEGEA  Nr. 55/2020 din 15 mai 2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19

ART. 4*)

…………………………….

    (5) Valabilitatea documentelor eliberate de instituţiile şi autorităţile publice, precum şi de entităţile private autorizate conform legii se menţine pe toată perioada stării de alertă, precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări.

….……………………………

 

În considerarea celor arătate mai sus, actele de identitate a căror termen de valabilitate a expirat începând cu data de 01.03.2020 sau urmează să expire, sunt valabile pe toată perioada stării de alertă precum și o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări.

 

Prin urmare, puteți să folosiți actele de identitate în continuare, în relația cu instituții de drept public sau privat, sau în relația cu persoane fizice, nefiind obligați să solicitați eliberarea unui nou act de identitate ca urmare a expirării termenului de valabilitate al acestuia.

< Inapoi